Sjezus wat is dit wennen..
maar ik kon het topic niet in, dus:

en gatver, wat is dit forum lelijk en krom in IE
vind wel jammer dat je veel complete stukken gekopieerd en geplakt hebt, inkluisief ‘t ventje, volgens mij gaat het beter met een ventje en los gaan met die bollen!
Ik heb ook nog deze:

@sores: ik gebruik zelf ook firefox
maar ik kreeg een systeem fout bij ‘t inloggen en keek of dat ook bij IE gebeurde.. en dat gebeurde ook hehe.
beter, beter.
maar ik mis nog wel ‘t gefriek met de bollen. je zou hier prachtig met de diepte/verkorting van ‘t ventje en de diepte die creert met de bollen kunnen spelen.
de onderkant van de 3d “klopt” in ieder geval niet
Maar waar is het voor als ik vragen mag?
@P2: Mooi logootje wel, maar het idee dat het een eendje is haalt niemand eruit. Het is dat je het me verteld hebt, maar anders had ik het ook niet gezien. Als je de binnenvormen losmaakt, zoals ik in je schetsboek heb gezien, blijft dat idee wel overeind. Gevolg is wel dat je ‘S’ dan kwijt bent bent. Wat vind je het belangrijkst?
op dd zat toen een of andere knakker die maakte tering veel perfect uitgewerkte schetsen in paint, echt bij het trieste af
hehe, dope Sheepke!
JBV heeft gelijk, de 3D wringt nog een beetje maar ik kon vandaag niet verder want de bussen deeien staken, hoera voor de bussen! Danks voor de blik JBV.
@JPK, mijn gedachten is om de eend op een ander wijze terug te pakken maar eigenlijk moeten jongeren van Staddijk ideeen verzinnen en dat ik die dan op een vergelijkbare wijze uitvoer…
eigenlijk.
ik had de eend er nog niet ingezien, maar nu ik het weet kan ik het er wel iets van een vogel uithalen hoor maar tis idd niet duidelijk een eend
op dd zat toen een of andere knakker die maakte tering veel perfect uitgewerkte schetsen in paint, echt bij het trieste af
dd??? was da?
haha dat postcode logo is wel heeeeelllll erg, ik hoop niet dat een bedrijf dat logo ook echt gebruikt heeft? :D
Het concept is nog tot daar aan toe, maar de kleuen en typografie hahaha
Als je die 3d van die cirkel goed wilt hebben moet je ff een verticale hulplijn trekken in illustrator en dan op de punten waar die hulplijn de cirkel snijd aan beide kanten ff met’t schaartje een ankerpunt zetten.
Daarna doe je appeltje c, appeltje v met dat stukje cirkel en trek je’m met shift ingehouden naar beneden
zo doe ik het tenminste altijd